Zapytanie ofertowe z dnia 26 września 2018r. na sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców oraz ziemniaków Znak sprawy; GZ.2301-21/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (26_09_2018_zapytanie_ofertowe_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Zapytanie ofertowe na sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców... Grażyna Klimowicz129 kB4242018-09-26 11:542018-09-26 11:54
Pobierz plik (26_09_2018_zal1_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Załącznik Nr 1 na sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków Grażyna Klimowicz102 kB4212018-09-26 11:572018-09-26 11:57
Pobierz plik (26_09_2018_zal2_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Załącznik Nr 2 na sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków Grażyna Klimowicz140 kB4362018-09-26 11:592018-09-26 11:59
Pobierz plik (26_09_2018_zal3_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Załącznik Nr 3 na sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków Grażyna Klimowicz148 kB4282018-09-26 12:002018-09-26 12:00
Pobierz plik (26_09_2018_zal4_warzywa_owoce_ziemniaki.pdf)Załącznik Nr 4 na sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków Grażyna Klimowicz151 kB4282018-09-26 12:012018-09-26 12:01

Zapytanie ofertowe z dnia 3 września 2018r. na wykonanie remontu budynku dachu kuchni Znak sprawy; GZ.2301-20/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (3_09_2018_zapytanie_ofertowe_remont_dachu.pdf)Zapytanie ofertowe z dnia 3.09.2018r. na wykonanie remontu dachu budynku kuchni Grażyna Klimowicz197 kB4972018-09-03 10:192018-09-03 10:19
Pobierz plik (3_09_2018_zal1_remont_dachu.pdf)Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy na wykonanie remontu dachu budynku kuchni Grażyna Klimowicz114 kB4462018-09-03 10:232018-09-03 10:23
Pobierz plik (3_09_2018_kosztorys_dach.pdf)Kosztorys nakładczy na wykonanie remontu budynku dachu kuchni Grażyna Klimowicz1499 kB4702018-09-03 10:282018-09-03 10:29
Pobierz plik (3_09_2018_zal2_remont_dachu.pdf)Załącznik nr 2 - Wzór umowy na wykonanie remontu dachu budynku kuchni Grażyna Klimowicz123 kB4302018-09-03 10:292018-09-03 10:29

Zapytanie ofertowe z dnia 24 sierpnia 2018r. na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz. ul. Jana Pawła II 37 Znak sprawy: GZ.2301-19/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (24_08_2018_zapytanie_ofertowe_wedliny_drob.pdf)Zapytanie ofertowe z dnia 24.08.2018r. na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu Grażyna Klimowicz158 kB4682018-08-24 08:252018-08-24 08:25
Pobierz plik (24_08_2018_zal1_wedliny_drob.pdf)Załącznik nr 1 - Formularz z dnia 24.08.2018r. na sukcesywne dostawy wędlin Grażyna Klimowicz101 kB4472018-08-24 08:282018-08-24 08:28
Pobierz plik (24_08_2018_zal2_wedliny_drob.pdf)Załącznik nr 2 - Formularz z dnia 24.08.2018r. na sukcesywne dostawy drobiu Grażyna Klimowicz101 kB4312018-08-24 08:312018-08-24 08:31
Pobierz plik (24_08_2018_zal3_wedliny_drob.pdf)Załącznik nr 3 - Asortyment z dnia 24.08.2018r. na sukcesywne dostawy wędlin Grażyna Klimowicz131 kB4542018-08-24 08:332018-08-24 08:33
Pobierz plik (24_08_2018_zal4_wedliny_drob.pdf)Załącznik nr 4 - Asortyment z dnia 24.08.2018r. na sukcesywne dostawy drobiu Grażyna Klimowicz113 kB4452018-08-24 08:342018-08-24 08:34
Pobierz plik (24_08_2018_zal5_wedliny_drob.pdf)Załącznik nr 5 - Wzór umowy z dnia 24.08.2018r. na sukcesywne dostawy wędlin Grażyna Klimowicz205 kB4242018-08-24 08:362018-08-24 08:36
Pobierz plik (24_08_2018_zal6_wedliny_drob.pdf)Załącznik nr 6 - Wzór umowy z dnia 24.08.2018r. na sukcesywne dostawy drobiu Grażyna Klimowicz205 kB4432018-08-24 08:382018-08-24 08:38

Zapytanie ofertowe z dnia 23 sierpnia 2018r. na sukcesywne dostawy art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz. ul. Jana Pawła II 37 Znak sprawy: GZ.2301-18/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (23_08_2018_zapytanie_ofertowe_spozywcze.pdf)Zapytanie ofertowe z dnia 23.08.2018r. na sukcesywne dostawy art. spożywczych Grażyna Klimowicz158 kB4392018-08-23 11:042018-08-23 11:04
Pobierz plik (23_08_2018_zal1_spozywcze.pdf)Załącznik Nr 1 - Formularz na dostawę artykułów spożywczych Grażyna Klimowicz101 kB4392018-08-23 11:162018-08-23 11:16
Pobierz plik (23_08_2018_zal2_spozywcze.pdf)Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy na dostawę artykułów spożywczych Grażyna Klimowicz196 kB4482018-08-23 11:172018-08-23 11:17
Pobierz plik (23_08_2018_zal3_spozywcze.pdf)Załącznik Nr 3 - Wzór umowy na dostawę artykułów spożywczych Grażyna Klimowicz204 kB4492018-08-23 11:182018-08-23 11:18

Zapytanie ofertowe z dnia 20 lipca 2018r. na jednorazową dostawę art. chemicznych i art.chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz. ul. Jana Pawła II 37 Znak sprawy: GZ.2301-15/2018

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (20_07_2018_zapytanie_ofertowe_chemia.pdf)Zapytanie na jednorazową dostawę art. chemicznych i art.chemii gospodarczej Grażyna Klimowicz138 kB4912018-07-20 08:462018-07-20 08:46
Pobierz plik (20_07_2018_formularz_ofertowy_chemia.pdf)Zał. 1 - Formularz na dostawę artykułów chemicznych i art. chemii gospodarczej Grażyna Klimowicz99 kB4692018-07-20 08:492018-07-20 08:49
Pobierz plik (20_07_2018_asortyment_ofertowy_chemia.pdf)Zał. 2 - Asortyment na dostawę artykułów chemicznych i art. chemii gospodarczej Grażyna Klimowicz158 kB4862018-07-20 08:512018-07-20 08:51
Pobierz plik (20_07_2018_umowa_chemia.pdf)Zał. 3 - Wzór umowy na dostawę artykułów chemicznych i art. chemii gospodarczej Grażyna Klimowicz165 kB5072018-07-20 08:532018-07-20 08:53